wtorek, 11 lipca 2017

Warszawa / Jezioro Lazurowe 2017

  Często zdarza mi się przeglądać statystyki na blogu i z radością zauważam, że największym zainteresowaniem cieszą się moje posty z wyjazdów. Ostatnio miałam okazję odwiedzić dwa kompletnie różne miejsca, ale każde z nich jest na swój sposób wyjątkowe.
  Pierwszym takim miejscem była Warszawa, o której marzyłam już od dawna. Sporo osób ma z nią do czynienia na co dzień, bo tam mieszka, a dla mnie stolica zawsze była zagadką. Byłam ciekawa czy jest tak piękna jak na zdjęciach. Powiem Wam szczerze- nie zawiodłam się. Rzeczywiście jest tam przepięknie. W trakcie krótkiego wyjazdu niestety nie byłam fizycznie w stanie zwiedzić wszystkich miejsc, ale te, które widziałam na pewno zapadną mi w pamięć na zawsze.
  Drugie miejsce, z którego chciałabym dodać dzisiaj zdjęcia jest całkowitym przeciwieństwem pierwszego. Główną różnicą jest to, że niewiele osób o nim wie. Gdy dodałam zdjęcie znad tego pięknego jeziora na Instagrama, niektórzy byli przekonani, że jest to za granicą. Ja bardzo cenię sobie powiedzenie "cudze chwalicie, swego nie znacie" i postanowiłam sobie jakiś czas temu, że w pierwszej kolejności chcę dobrze poznać i zwiedzić Polskę. Dopiero potem postawię na inne kraje. Nasza ojczyzna skrywa ogromną ilość pięknych miejsc, o których wiele osób nie ma zielonego pojęcia. Wydaje mi się, że właśnie tak jest z Jeziorem Lazurowym (które mieści się za Turkiem, na terenie gminy Przykona). Mam nadzieję, że dla wielu z Was ten post będzie inspiracją do wyjazdu z rodziną lub znajomymi nad to właśnie jezioro, bo naprawdę warto, a zdjęcia nie oddają w pełni jak jest tam pięknie.
  Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć!

WARSZAWA
















JEZIORO LAZUROWE
















8 komentarzy:

  1. Warszawa to moje ulubione miasto. Wprowadzam się od września i zaczynam tam studia 🤗 bardzo się już cieszę. Byłam wcześniej parę razy i czułam się świetnie. A jezioro na pewno odwiedzę przy okazji. Faktycznie przepiękne, jak lazurowe morze... 😁
    http://projektk18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Warszawę, lubie ja zwiedzac! Nie wierze! Ojezu piekne jest to jezioro! Musze tam pojechac kochana! Swietny post, ogromnie sie ciesze ze sa ludzie ktorzy podróżują i dziela sie swoimi odkrytymi miejscówkami. Moja siostra byla kolo Krakowa w Zakrzowku, maja tam kurdy nurkowania a wida jest tak samo czysta i piekna. Buziaki

    Caiawichowska

    PinkyPromiseGang 👈🏻oddaje obserwacje👈🏻 +ROZDANIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny wpis, super widoki! :)

    piotrbalcerek.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezioro przepiękne! Az chce sie do niego wskoczyc, zwłaszcza w upalne dni jak dzis. Pozdrawiam, K!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super fotki porobiłaś Kochana ❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie piękne zdjęcia <3

    www.sanszu.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, your photos are amazing, really pretty.
    sexy prom dresses

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥