piątek, 28 października 2016

Co kojarzy mi się z jesienią?


  Jesień, zaraz po lecie, jest moją ulubioną porą roku. Uwielbiam wsłuchiwać się w szelest liści pod nogami i patrzeć jak moje miasto zyskuje nowe kolory. Dzisiaj przygotowałam listę rzeczy, które pojawiają się w mojej głowie, gdy tylko pomyślę o jesieni. Zapraszam!


1. Wyjazdy do lasu na grzyby.
Mogę to nazwać tradycją w moim domu. Każdej jesieni jeżdżę do pobliskiego lasu na grzybobranie. Mogę przy okazji odpocząć w ciszy mając wokół piękne widoki. W tym roku również nic się nie zmieniło.











2. Zbieranie liści.
Już od najmłodszych lat uwielbiałam to robić. Zawsze wracałam ze szkoły podstawowej z bukietem z liści. Robię to do dziś. Idąc przez park, rozglądam się w poszukiwaniu ciekawych okazów, które mogłabym zabrać do domu i wysuszyć.


3. Zapachowe świeczki.
Mało kto wie, że mam ich całą kolekcję. Gdy jestem zmarznięta i zmęczona po ciężkim dniu, wybieram jedną świeczkę i biorę długą, relaksującą kąpiel. Wtedy wszystkie moje zmartwienia znikają, chociaż na tę jedną, cudowną chwilę.





4. Kreatywność.
Nie jestem osobą specjalnie uzdolnioną artystycznie, ale jesienią coś się we mnie zmienia. Zwykle nie mam chęci, aby tworzyć. Ta pora roku sprawia, że włącza się we mnie kreatywność. To, co robię nie jest idealne, ale sprawia mi przyjemność. W tym roku postanowiłam kupić album, wywołać moje ulubione zdjęcia i wkleić je do niego. Jak wiadomo- komputery i telefony często się psują (zwłaszcza te obsługiwane przeze mnie). Załamałabym się, gdyby straciła tyle cudownych zdjęć.




5. Ciepłe ubrania.
Jestem osobą, której prawie cały czas jest zimno. Praktycznie nigdy nie narzekam, że jest mi gorąco. Gdy tylko zbliża się jesień, jestem zachwycona, bo mogę wyciągnąć moje ukochane
grube swetry.




6. Zbieranie kasztanów.

Obecnie niestety już tego nie robię, ale zawsze będzie mi się to kojarzyło z jesienią. Gdy byłam młodsza, zbierałam do wielkich reklamówek kasztany i żołędzie, a potem tworzyłam z nich ludziki i różne inne cuda.



7. Gorąca herbata.

Nie wyobrażam sobie mojego życia bez herbat- zwłaszcza cytrynowych. Piję je po kilka razy dziennie, zwłaszcza w zimne i deszczowe wieczory.


8. Ciepły kocyk + seriale.

To wszystko o czym marzę po ciężkim dniu. Każdy, kto choć trochę mnie zna wie, że uwielbiam oglądać seriale i bardzo się ze wszystkimi zżywam. W wolnych chwilach biorę mój ulubiony kocyk, szykuję herbatę oraz jedzenie i włączam serial. Właśnie tak wygląda mój wymarzony wieczór.





A co Wam przychodzi na myśl, gdy usłyszycie słowo "jesień"?

15 komentarzy:

  1. na słowo jesień przychodzi mi na myśl kakao, książka, ciepły kocyk, kolorowe liście, deszcz, kominek itd. mogłabym naprawdę wiele wymieniać :) Pozdrawiam http://nieidealnaaa4.blogspot.com/2016/10/6-sposobow-spedzania-czasu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie masz dużo racji. A co mi się kojarzy? ZIMNO, BRZYDKO, SERIALE I HERBATA. :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam jesień ma swój taki cudowny klimat ! Mi się kojarzy z kocem, gorącą czekoladą i ciepłą atmosferą verqsq.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Zbieranie kasztanów jest super! Tak samo jak grzybobranie.

    Uwielbiam opatulić się kocykiem i oglądac seriale, czy yt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla każdego Jesień może oznaczać co innego dla mnie to taka pora gdzie też zbiera się grzyby , jest oczywiście chłodniej ale jednak ta aura też dodaje klimatu :) Wiele osób nie lubi Jesieni ze względu na to że jest chłodniej ale nie zauważają pozytywnych cech tej pory roku
    Piękne zdjęcia dodajesz Blanka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie jesień to kolorowe liscie i piękne kolory szminek na ustach ♥ Pozdrawiam i zapraszam

    slavicpowerbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety mi jesień nie kojarzy się zbyt kolorowo, jedyne dobre słowo, które mi się kojarzy to kocyk ♥ :D. Ja również jestem zmarzluchem i cieszę się, że mogę wyciągnąć swetry. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też lubię jesień. Często w długie wieczory siedzę pod kocem i czytam książkę, popijając od czasu do czasu herbatką z ulubionego kubka.
    Bardzo ładne zdjęcia.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. hi, follow for follow?
    https://imiblog25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. hi, follow for follow?
    https://imiblog25.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam podobne skojarzenia co do jesieni :) Super post :D
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejka!
    Super blog i zdjęcia!
    Mi z jesienią kojarzą się również świece, światełka...
    Niestety deszczowe, mroźniejsze dni...
    Ale widoki z okna, czy spacer po parku... ah! <3

    Zapraszam do siebie na bloga :)
    Piszę trochę o sobie, swoim życiu, studiach, zainteresowaniach jak i umieszczam ciekawe zdjęcia.
    Poproszę o opinię czy komentarz! :)

    -> Blog: "Drobnostek świat" :)

    Obs za obs :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie również na blogu znajduję się podobny post i ciepłe ubrania, sweterki,szaliki itd to jest podstawa. Ciekawy post, na pewno zajrzę tu jeszcze nie raz :)
    http://kanooshi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥