piątek, 26 sierpnia 2016

Ustronie Morskie

  W tym tygodniu byłam nad morzem. Nie był to wyjazd od dawna planowany, a raczej spontaniczna decyzja, wypad na kilka dni. W Ustroniu Morskim byłam już wcześniej- może jakieś pięć lat temu i bardzo dobrze to miejsce wspominałam, ponieważ miałam okazję poznać nowych ludzi. Pogoda w tym roku była wręcz idealna! Pierwsze dwa dni były lekko pochmurne, więc miałam okazję trochę pospacerować. Kolejny dzień był słoneczny i mogłam spędzić go leniwie na plaży. Dość mocno się spiekłam, ale takie są uroki wakacji nad morzem!
  Dzisiaj przygotowałam dość długą fotorelację z mojego wyjazdu. Mam nadzieję, że zdjęcia się Wam spodobają i może uda mi się kogoś zachęcić do wyjazdu właśnie do Ustronia Morskiego. Zapraszam!
  W komentarzach pochwalcie się jak Wam minęły wakacje i gdzie byliście!















32 komentarze:

  1. Byłam kilka razy nad morzem, ale niestety nie miałam okazji być w Ustroniu Morskim. Piękne zdjęcie zachodu! *o* <3
    julia-skorupka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i polecam Ci wyjazd do Ustronia, cudowne miejsce :)

      Usuń
  2. Ja niestety nie mogę się w tym roku pochwalić gdzie byłam, bo nigdzie nie byłam :(. auto nam się popsuło, ale ogólnie całe wakacje u mnie była lipna pogoda. A do tego jeszcze pół wakacji spędzałam nad pracą licencjacką i się muszę zacząć uczyć, ale jakoś się nie chce ;P

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wakacje w domu również mogą być ciekawe, jeżeli dobrze zagospodarujemy swój czas. Życzę powodzenia w nauce! :)

      Usuń
  3. W Ustroniu Morskim w te wakacje miałam spędzić trzy tygodnie, jednak spędziłam je trochę dalej, bo w Mielnie. Również polecam tą miejscowość, dużo imprez i działo się mnóstwo dobrych rzeczy :) Pogoda widzę po zdjęciach dopisała, tak jak u mnie. Do Ustronia Morskiego muszę się koniecznie wybrać, bo widzę, że jest tak pięknie!
    Pozdrawiam gorąco, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parę lat temu byłam w Mielnie, też mi się tam bardzo podobało :) Gorąco polecam Ci Ustronie!

      Usuń
  4. Zdjęcia cudowne ! Ja za 3 tyg. wylatuje na Korfu, już się doczekać nie mogę! :)

    Zapraszam https://remakess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i życzę udanego wyjazdu! :)

      Usuń
  5. Fantastyczna fotorelacja :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe fotografie ! cudnie mamy nad Bałtykiem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zrobiłaś dużo świetnych zdjęć! Zachód jest genialny :) Też byłam nad polskim morzem!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Blanko
    Wakacje mijają mi świetnie. Cieszę się, że Twoje również.
    Podziwiam Twojego bloga i czytam go nałogowo.
    Pozdrawiam Cię serdecznie
    Ż.K

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, miło mi to czytać! :) Również pozdrawiam.

      Usuń
  9. Wyjazdy na spontanie są najlepsze! ♡
    Przepiękne zdjęcia zrobiłaś kochana. :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia
    Ja byłam na Fuerteventura
    Bardzo polecam! Do teraz nie mogę uwierzyć, że tam byłam
    Pozdrawiam i ściskam mocno
    poradyniefitgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :)
      Piękne miejsce, chociaż widziałam je tylko na zdjęciach.
      Również pozdrawiam i ściskam.

      Usuń
  11. Ja już od dawna nie byłam nad morzem. :( Zazdroszczę, że spędziłaś te ostatnie dni wakacji właśnie na plaży.
    Bardzo magiczne i cudowne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście czeka mnie jeszcze miesiąc wakacji! :) Dziękuję bardzo.

      Usuń
  12. Fajnie fotki :) ach przynajmniej na zdjęciach mogę pooglądać morze... w tym roku nie dane mi było wyjechać gdziekolwiek nawet w Warszawie nie udało mi sie specjalnie gdzieś poszwendać... :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Polskie morze jest cudowne, aj niestety cale wakacje w mieście i nad pobliskim jeziorem! Cudne zdjęcia
    pozdrawiam :*
    ----
    http://styluliczny.blogspot.com zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia *.* Ja w tym roku byłam nad polskim morzem, na mazurach, w Warszawie, w Niemczech, Austrii i we Włoszech, a już jutro jadę w góry i na Słowację :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zdjęcia! :) Niektóre są fenomenalne *.* . Miło wspominam te wakacje, ale szybko minęły. Pozdrawiam! /~Claydi
    Nasz blog :) -> KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. cudowne te zdjęcia z zachodu! a te z ptakami to już w ogóle <3
    ja w tym roku byłam we Włoszech i kilka razy w Warszawie :D
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne zdjęcia! Każde ma w sobie " to coś" :)

    Pozdrawiam! :)
    http://angelikabien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia! Gdybyś nie napisała, że to Ustronie Morskie to postawiłabym na Mielno bo falochrony, molo są niemal identyczne :D My w tym roku wybieramy się na wakacje do Grecji, ale dość późno bo dopiero za tydzień wyjeżdżamy także wszystko jeszcze przed nami :)

    Obserwujemy! :* www.fitlov.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Często mam wyjazdy na spontanie. Kocham je!

    blogo-blogu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Byłam tam! Uwielbiam to miejsce i każdemu gorąco polecam :D <3 Piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥