środa, 6 lipca 2016

"Podróże to jedyna rzecz, na którą wydajemy pieniądze a stajemy się bogatsi."

Znacie cytat: "Świat jest książką i ci, którzy nie podróżują, czytają tylko jedną stronę"? Podpisuję się obiema rękami pod tymi słowami. Żyjąc cały czas w tym samym otoczeniu przyzwyczajamy się do niego. Zwiedzanie nowych miejsc sprawia, że odkrywamy piękno świata, zdobywamy doświadczenia i poznajemy nowych ludzi.
Mam dość trudny charakter. Z jednej strony jestem domatorką, najlepiej czuję się w swoich przysłowiowych "czterech kątach", lubię mieć dookoła wszystkich najbliższych i przebywać w miejscach, które dobrze znam. Z drugiej strony jednak działa u mnie instynkt poznawczy, chcę zdobywać doświadczenie, poznawać ludzi, podziwiać naturę i po prostu oderwać się od codzienności. Szczerze przyznam, że bardzo ciężko jest mi to ze sobą pogodzić, ale daję radę. Najtrudniejsze są dla mnie chwile tuż przed wyjazdem, żegnanie się z rodziną i przyjaciółmi, nawet jeśli ta rozłąka ma trwać tylko tydzień czy dwa. Jestem naprawdę przywiązana do najbliższych i nie mogłabym bez nich żyć. Jednak gdy tylko wsiadam do pociągu (w moim przypadku jest to jedyny możliwy środek transportu na długie dystanse ze względu na chorobę lokomocyjną) odczuwam chęć poznania nowych miejsc albo odwiedzenia wcześniej już znanych i pokochanych przeze mnie.
  W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam miejsca, które zwiedziłam i szczególnie zapadły mi w pamięć. Najlepiej miałam okazję poznać pas pobrzeży i nie jestem w stanie dodać zdjęć ze wszystkich odwiedzonych miast, bo byłoby ich po prostu zbyt wiele, więc ograniczę się do kilku. Za to najwięcej zdjęć będziecie mieli okazję oglądać z gór, bo to właśnie je kocham najbardziej w Polsce.
            Zapraszam!




1. Zakopane- moje ukochane miejsce w Polsce, byłam tam już wiele razy i nigdy nie przestanie mnie zachwycać swoim pięknem. To właśnie tam najchętniej wracam. Ciężko było mi wybrać kilka zdjęć, ponieważ KAŻDE ukazuje wyjątkowość tego miejsca i piękno polskich Tatr.












2. Świnoujście- pierwsze miasto, do którego kiedykolwiek wyjechałam na dłużej niż jeden dzień. Potem wracałam do niego jeszcze kilka razy. Bardzo miło wspominam spędzony czas w tym miejscu.




3. Poznań- ciężko nazwać to podróżą, bo do Poznania mam zaledwie 2 godziny drogi pociągiem, ale muszę o nim wspomnieć. Pierwszy raz byłam tam jakoś w 2010 roku i zakochałam się w palmiarni. Udałam się do niej po latach i nadal jest tak samo magiczna jak wcześniej.




4. Kudowa Zdrój





5. Mielno- Unieście





11 komentarzy:

  1. Czytając tytuł wiedziałam już, że się z tobą zgodzę i że jest to post dla mnie. Osobiście uważam, że każda podróż jest warta każdej sumy pieniędzy. Podróże kształcą nas, rozwijają, dziki nim faktycznie stajemy się bogatsi, może nie w formie materialnej, ale przecież nie tylko ona się liczy.
    Świetny post ;)
    Pozdrawiam typicalgr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Az wstyd mi sie robi bo z wyzej wymienionych przez ciebie miejsc bylam tylko w Swinoujsciu ale tylko przejazdem wiec w sumie nie wiem czy to sie liczy :/
    Ach jakby to bylo pieknie gdyby za kazda wycieczke placono nam! Ja strasznie boje sie podrozowac lubie ale na mysl o autobusie, samolocie, promie czy pociagu dostaje ataku paniki.. niestety ale o dziwo nawet czesto podrozuje! :D
    Buziaki!

    http://versjada.blogspot.se/2016/07/piatkowy-spacer.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam podróżować, niezwykle mnie ubogacają :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    www.nkfn.pl - KLIK
    FACEBOOK - KLIK || INSTAGRAM - KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla choćby jednego pięknego widoku natury zawsze warto wyjść z domu, jeśli nie można daleko trzeba poszukać blisko. Dla mnie zwykłe bycie nad Wisłą często potrafi być magiczne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podróże to coś niesamowitego :) Widzimy wtedy jak wielki jest świat :)


    www.gitaraiszpilki.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, że byłaś w wielu cudownych miejscach, bardzo Ci zazdroszę, że tyle zwiedziłaś.Przecież każda z tych podróży może nauczyc nas czegos nowego :P
    spam2506.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja właśnie teraz pracuję, by podróżować ;)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne miejsca, zazdroszczę :)
    http://fashionblackqueen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam również podróżować :) przepiękne zdjęcia
    U mnie też Zakopane na 1 miejscu :* pozdrawiam życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy wpis i świetne zdjęcia. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥