poniedziałek, 6 czerwca 2016

Wrocław


  Od urodzenia mieszkam w Ostrowie. Jednak nie wszyscy wiedzą, że urodziłam się we Wrocławiu. To miasto, mimo że byłam w nim tylko kilka razy, kojarzy mi się z dobrą atmosferą, ciekawymi ludźmi i miejscami oraz pogodnością. Mam do niego ogromny sentyment.
  Korzystając z czasu wolnego pod koniec maja wybrałam się z moimi przyjaciółmi do zoo. Większość moich znajomych jest już pełnoletnia i ma prawo jazdy więc nie ma większych problemów z transportem (pomińmy problemy z dotarciem na wyznaczone miejsce i szukanie właściwej drogi). Wyruszyliśmy bardzo wcześnie, bo już po 7 chcąc uniknąć na miejscu licznych wycieczek, ponieważ słyszeliśmy, że wrocławskie zoo jest popularną atrakcją. Jednak nie udało nam się ominąć tłumów, które jednak z czasem rozproszyły się po tym wielkim obszarze. Powiem szczerze- byłam zaskoczona. Pozytywnie. Wcześniej w zoo byłam tylko w Poznaniu (i to 2 razy), ale nie wywarło ono na mnie takiego wrażenia. Niesamowite! Każdemu kto jeszcze tu nie był polecam gorąco spędzić aktywnie dzień z rodziną czy też tak jak ja- z przyjaciółmi.

  Oczywiście nie mogłam ruszyć się bez mojego aparatu i zrobiłam kilka zdjęć. Jak już pisałam- kocham mieć pamiątki. Zachęcam wszystkim do zobaczenia tej krótkiej wyprawy moimi oczami. 














6 komentarzy:

  1. Jakie piękne zdjęcia :D!

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam tyle razy we Wrocławiu i znam to miasto lepiej niż miasto rodzinne a jeszcze nigdy nie byłam w zoo, będe musiała nadrobić przy najbliższej okazji bo już za tym miastem tęsknie :D

    http://photo-ejcz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykonane zdjęcia! Być może kiedyś również odwiedzę to ZOO ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam to miasto :)

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nigdy nie miałam okazji być w Wrocławiu. Bardzo dużo słyszałam o tym zoo i na pewno kiedyś tam zawitam :D
    Littleredcherrysmile click

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zwierzątka :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥