niedziela, 5 czerwca 2016

Początek

  Na samym początku byłoby dobrze powiedzieć coś o sobie. Uważam siebie raczej za nudnego człowieka. W życiu najważniejsza jest dla mnie rodzina i przyjaciele. Los innych nie jest mi obojętny, jestem osobą wrażliwą na cierpienie, pomoc innym, słabszym uważam za obowiązek każdego człowieka. Dlatego też jeżeli przypadkiem trafisz na mojego bloga i gryzie Cię jakikolwiek problem- pisz śmiało, może akurat będę umiała Ci jakoś doradzić albo chociażby Cię wysłucham. Kocham zwierzęta- 10 lat temu przygarnęłam psa ze schroniska, który dziękuje mi za to każdego dnia witając mnie o poranku. Praktycznie większość dnia słucham muzyki. Bardzo lubię robić zdjęcia, staram się uwieczniać ważniejsze momenty z mojego życia, bo pamięć człowieka jest ulotna, a chcę zachować jak najwięcej wspomnień. Dlatego też wiele się ich tutaj pojawi. Jestem fanką koszykówki i od gimnazjum kibicuję jednej drużynie. Co do stylu ubierania noszę to, w czym czuję się komfortowo, jestem raczej chłopczycą, rzadko kiedy można mnie zobaczyć w sukience czy spódnicy, dlatego posty o tematyce modowej raczej odpadają. Od prawie dwóch lat chodzę na zajęcia Zumby, które są połączeniem ćwiczeń z dobrą zabawą. Od niedawna chodzę także na zajęcia Salsation, a na początku czerwca rozpoczęłam swoją przygodę z siłownią. Czytam sporo książek, w roku szkolnym ograniczałam się tylko do lektur, ale teraz mam okazję to nadrobić. Co do szkoły- ukończyłam liceum, w maju miałam matury i z niecierpliwością czekam na 5 lipca kiedy to poznam wyniki pisemnych egzaminów. Nie mam konkretnych planów na przyszłość, nie wiem kompletnie co chcę robić.
  Ponownie podjęłam decyzję o założeniu bloga. Dla każdego może on pełnić inną rolę. Niektórzy traktują go jako źródło zarobku, a jeszcze inni jako sposób na uwiecznienie swoich wspomnień oraz pamiętnik. Ja zdecydowanie należę do tej drugiej grupy. Kocham pisać, dłuższe wypowiedzi na lekcjach języka polskiego w liceum nie stanowiły dla mnie większego problemu. Dlatego chcę potraktować ten blog jako pewien sposób na wyjawienie moich przemyśleń, uwiecznienie milszych i gorszych chwil z mojego życia, a także możliwość dzielenia się moimi pasjami. Nie mam na niego konkretnego pomysłu. Chcę po prostu pisać to, co czuję, myślę i przeżywam w danej chwili.
  Mam teraz wakacje aż do października. Myślę więc, że posty będą się pojawiały dość często. Gdy tylko w moim życiu wydarzy się coś ciekawego lub gdy w mojej głowie powstanie pomysł na posta- od razu postaram się to uwiecznić.
  Z nikim nie dzielę się linkiem do bloga. Przynajmniej na chwilę obecną.
  Jeżeli więc przypadkiem na niego trafisz i chcesz o cokolwiek zapytać to pamiętaj, że jestem otwarta na nowe znajomości i nie gryzę!

3 komentarze:

  1. Życze ci powodzenia z prowadzeniem bloga! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie się zapowiada. Oby więcej takich ludzi. Powodzenia! ♥

    Pozdrawiam i zapraszam - mój malutki blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥