środa, 29 czerwca 2016

Lato moimi oczami

  Dzisiaj przychodzę do Was z nieco luźniejszym postem. Tym razem nie będę pisała, ale skupię się na zdjęciach. Jakich? Jako, że wielu z was ma wakacje od niedawna, a niektórzy (jak ja) już od ponad miesiąca to chciałabym dodać kilka fotografii, które kojarzą mi się z moją ulubioną porą w roku- z latem!
  Wcześniej już pisałam, że kocham robić zdjęcia i uwieczniać wszystkie ważniejsze chwile w moim życiu. Za chwilę sami się o tym przekonacie. Wybranie tylko kilkunastu zdjęć zajęło mi naprawdę dużo czasu... Postanowiłam nie dodawać fotografii z moich wyjazdów, ponieważ o tym powstanie wkrótce osobny post. Chciałam jeszcze dodać, że posty na blogu będą się pojawiały średnio raz na tydzień i mam już sporo pomysłów, wszystko się powoli tworzy!
  Ale żeby nie przedłużać! Zapraszam Was do spojrzenia na lato przez obiektyw mojego aparatu. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.


















2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia najbardziej podobają mi się numer: 4,5,6,7 i 8 a szczególnym wyróżnieniem obdarzyłam zdjęcie 11 :) Jest prześliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham podróżować, zwiedzać nowe miejsca.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze!
Każdy z nich motywuje mnie do dalszego działania ♥